kalau tidak ’emo’ bermakna tidak berertilah hidup ini

OK lah. Biar lah aku tulis juga di sini bahawa aku sangat lega dengan tamatnya final beberapa jam yang lalu.

Bukan apa-apa, sebab tiada apa pun yang istimewa. Aku hanya lega kerana dapat mengatasi kelemahan diri tahap ultra.

Alhamdulillah atas segalanya Ya Tuhan

Hanya Kau yang Maha Berlemah Lembut dan menutupi keaiban

Tika ini aku masih mensyukuri ni’mat tenang yang Tuhan beri meskipun sedang mencari-cari apa yang masih perlu kucari

Tika ini juga sedang mengenang yang hilang sekitar 2-3 tahun yang lalu. Aku merindui aku yang dulu.

..

Oh, bukan! Malah sebenarnya aku merindui aku yang masih kanak-kanak. Tiada apa yang perlu dibimbangkan. Innocent.

Jauh sekali.. dan ‘messy conscience’.

Leave a Reply

