cinta pertama 2

bila fikir2 balik,, di mana sebenarnya episod terbaik dalam hidup aku .. setakat ni..?
sudah tentula bukan episod yang sekarang ni, yang baru melakar mukasurat awalan..
episod kalini mungkin la tidak lebih baik dari dulu..
mungkin tidak juga lebih buruk dari dulu..
tapi aku cemburu jgk dengan dorg yang sedang melalui kesusahan hidup di alam separa matang..
(konon dah matang la ni..bluwek..pelayaran terkontang-kanting)
memang jeles lah.. dorg sedang mencari-cari jalan yang lurus..dalam berperang tu, dorg jumpa apa yang orang lain nak..
ataupun apa yang orang lain dah tak dapat nak gapai..

ahhhhh,, wahai kamu sekalian tolonglah bertawakkal kepada Allah..
katakan tidak lagi kepada kegusaran minda yang muda..
kitab Allah kan ada..

harini aku menyesal, sebenarnya..
aku hampir tidak percaya kepada kalam diri sendiri..
tapi inilah aku..aku seorang saja yang mampu memberi senyuman paling ikhlas kepada diri sendiri

alhamdulillah =)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s