Aside

alhamduillah be…

alhamduillah berjaya deactivate facebook.

sebelum ni takleh nak delete sebab ada page yang aku sorang je admin.

sekarang dah dapat admin sementara. sementara? ya because i will come back =.= inshalah.

…..

facebook. janganlah kau jadi fitnah untuk aku.

banyak kut masa aku habiskan depan kau.

kau tak buruk pun. banyak gila posts yang bagus2.

aku ketawa depan kau. nangis depan kau.

marah depan kau. batuk depan kau. macam2.

kadang2 aku tak puas hati juga kenapa kau diwujudkan.

takpelah. lama2 guna kau aku rasa macam aku ni budak kecik pula.

takpelah. aku pun penah hidup tanpa kau. hidup je aku.

….

aku mula buka facebook masa tahun 3 kat sini. sebelum tahun 3 aku takde facebook.

manakan facebook account, laptop pun aku takde masa tu.

sengaja. masa tu aku tak suka benda2 ni. aku benci friendster.

aku tak suka blog. aku tak suka chatting. aku memang underground abes la.

aku boleh bandingkan kut hidup aku masa ada laptop dan masa takde laptop.

manusia bila senang memang diuji. tapi ada payah dalam senang. senang dalam payah.

berperang dengan terlalu banyak pengajaran hidup. terpaksa pilih mana yang paling baik.

macam tu lah.

…..

exams weh.

memaksa diri berpaling kepada the real books.

doakan daku please.

Leave a Reply

