Video

ok. bismillah.

try la amalkan ruqyah setiap kali rasa badan tak sihat ataupun emosi terganggu. nak dengar time ‘sedang ok’ pun takpe.

haritu masa aku tengah sakit2 + stress tahap gaban (kononnya), aku teringat pasal ruqyah.

dulu pernah bacakan kat orang lain, why not aku try untuk diri sendiri.

so aku cari kat youtube dan jumpa. aku dengar sebelum tidur. aku dengar yang Sa’ad Al-Ghamidi punya.

amazingly subhanallah, the next day aku memang ‘rasa’ lain. minda kosong. boleh buka buku dan study. tak perlu terang banyak2.

pointnya, kena banyakkan baca quran je. inshalah kher.

Leave a Reply

