Aside

akhirnya saat y…

akhirnya saat yang aku tunggu2 akan sampai esok.

final exam. hari pertama. esok.

macam2 ‘ragam’ aku buat untuk cuba bersabar.

aku tahu perkara ni akan berlalu dengan cepat.

tapi aku harap semuanya akan berlalu dengan baik.

juga,

aku gembira kerana aku telah mampu senyum

setelah mendengar satu jawapan kepada pertanyaan

yang telah lama aku tunggu juga.

sudah bermacam2 cara aku buat untuk aku bersabar.

walaupun jawapan itu tidak seperti yang aku mahukan,

aku gembira sebab aku dah tahu JAWAPANNYA!

alhamdulillah ^___^

Tuhan, hidup ni sangat indah.

terima kasih, Tuhan.

maafkan kami, Tuhan.

Leave a Reply

