Aside

asalamualaikum …

asalamualaikum wr. wb.

 

kotak2 buku dan slides dah dikutip oleh pihak kargo. almari jadi kosong. aku dah rasa lain dah. emm, balik tengah bulan 7 inshalah. rasa cam lambat lagi. (?)

semalam gen 6 beramai2 pergi ke Wadi ‘Arabi. teringat yang dulu aku tidak diizinkan oleh Allah untuk join ke Wadi Shu’aib. kira cam terbayar juga lah sikit2. tapi yang dulu tu pasti lebih menarik. emm kenangan. dulu ada sajak untuk aku (hehe). sekarang otak aku cair untuk mencipta sebarang sajak. Wadi ‘Arabi panas sangat. ;p

doa terus dan terus. sedang mencuba menyeimbangkan kembali diri.

ramai yang pergi umrah. seperti biasa, aku iri. :’)

—-

selamat datang ke ‘kebodohan’ yang baru, Munirah.

 

Leave a Reply

